Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
PROF.DR. FATMA EBRU İKİZ |
Dersi Alan Birimler |
Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık |
Dersin Amacı |
Bu dersin amacı öğrencilerin etkili sunum tekniklerini ve grup rehberliği becerilerini geliştirmeleri, teknik rapor hazırlamayı öğrenmelerini ve uygulama yapmalarını sağlamaktır |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Uçar, İ. (2010). İletişim, Beden dili ve sunum teknikleri, Cantekin Mat. Yayınevi. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
anlatım, beyin fırtınası, rol oynama, uygulama yaptırma, makale inceleme, görüşme yapma, rapor yazma, sosyal medya içerik üretmek, grup çalışması yapmak, sunum yapmak |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Tartışma, soru-cevap, araştırma yapma, yazılı sınav, çoktan seçmeli sınav, sunum yapma, rol yapma |
Değerlendirme Kriteri |
Derse katılım, kaynaklara erişme ve okuma, konuyla ilgili verilen sunumu planlama ve sunma, makale inceleme, grup çalışmasına katılım, gözlem yapma ve ödev hazırlama, seminer verme |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
Derse en az yüzde 70 oranında katılım gereklidir, kaynaklara erişme ve okuma, konuyla ilgili verilen sunumu yapma ve inceleme, makale inceleme, gözlem yapma ve ödev hazırlama zamanında yapılmalıdır |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
ebru.ikiz@deu.edu.tr |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Görüşme Gün Ve Saatleri Öğretim Üyesi Kapı Programında Yer Almaktadır, Online Deu Üzerinden Veya Debis Hesaplarından 7/24 Mesaj Gönderimi Yapılabilir |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|