Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
İngilizce Öğretmenliği |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
DR.ÖĞR.ÜYESİ GÜLŞAH KÜLEKÇİ |
Dersi Alan Birimler |
İngilizce Öğretmenliği |
Dersin Amacı |
Dil öğretiminde edebiyatın kullanımına odaklanılır;İngiliz ve Amerikan edebiyatı eserlerinden ve orijinalinde yazım dili İngilizce olan eserlerden seçilen şiir ve tiyatro oyunu örneklerinin analizi ve bu iki türü diğer türlerden ayıran özellikler;edebi metinlerin içerik zenginliğine dikkat çekecek etkinlikler; şiir ve tiyatro oyunu kullanımı ve kültürel ögelerin öğretimi; karşılaştırılmalı ve karşıtsal açıdan ana ve erek dil ve kültüründeki nesne ve ürünler;atasözleri ve deyimler;kültürel değerleri taşıyan kalıplaşmış ifadeler; toplumsal yapılar,roller ve ilişkiler;gelenekler/görenekler/adetler ; inançlar,değerler ,yasaklar ve tabular, toplumlara özgü batıl inançlar;siyasi, tarihi ve ekonomik özgeçmiş; kültürel kurumlar; mecazi/ çağrışımsal yan anlam, mizah kullanımı. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Ana Kaynak: An Introduction to Literature Fiction/Poetry/Drama Sylvan Barnett,Morton Berman,William Burto Harper Collins College Publishers Tenth Edition |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Ders anlatımı ,tartışma,grup çalışması ve soru-cevap |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
İlan Edilecektir. |
Dersin Öğretim Dili |
İngilizce |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
Tiyatro oyunu örneklerinin incelenmesi sunum ve derse katılım olarak ayrıca değerlendirilecektir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
ayfer.onan @deu.edu.tr |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
İlan Edilecektir. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|