Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Kanser Epidemiyolojisi Doktora |
Dersin Düzeyi |
Doktora |
Ders Koordinatörü |
PROF.DR. HÜLYA ELLİDOKUZ |
Dersi Alan Birimler |
Kanser Epidemiyolojisi Doktora |
Dersin Amacı |
Temel sağlık sorunlarına uygulama temelli bir bakış açısı kazandırmaktadır. Epidemiyoloji araştırmacıları ve uygulayıcıları tarafından yapılan sunumlar, okumalar, grup tartışması, sınıf etkinlikleri ve analizleri. Araştırmacılar sorunları daha iyi anlamak için kavramları entegre eder ve yanıtlar için öneriler geliştirir. Kanıtlara ve etik ve kültürel değerlendirmelere dayanmaktadır. Bu dersin birincil araştırma alanları etiktir. Kanıt, politikalar, liderlik, iş birliği, kültürel yeterlilik ve iletişim. Günümüzün büyük halk sağlığı sorunları ve Hastalık Kontrol ve Önleme Merkezleri, Dünya Sağlık Örgütü (WHO), yerel sağlık kurumları, toplum tabanlı kuruluşlar, sağlık kuruluşları ve diğer veriler. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Epidemiology Kept Simple: An Introduction to Traditional and Modern Epidemiology, 3rd Edition. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Teorik derslerin yapılması, Test sınava hazırlanma, ödev hazırlama, laboratuar uygulama |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
İlan Edilecektir. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
İlan Edilecektir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
hulya.ellidokuz@deu.edu.tr 0 232 4125889/5801 |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Salı 12.30-13.30 |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|