Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Aksesuar Tasarımı |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
CANAN ERDÖNMEZ |
Dersi Alan Birimler |
Aksesuar Tasarımı |
Dersin Amacı |
Bu derste; Saraciye ürünlerinde (çanta,kemer, cüzdan vb.) deri çeşitlerinin kullanım alanları, derinin özelliklerine göre hangi saraciye üründe kullanılabileceği, kuramsal olarak alınan bilgileri bilimsel yöntem kapsamında nasıl sunulabileceğinin kavranması amaçlanmaktadır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Ana kaynak: Deri Teknolojisi ; Ahmet Topbaş; Erdiz Masaüstü Yayıncılık; İstanbul,1995 |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
1. Ders ve işlenişi: Öğretim elemanı öğrencileri, deri çeşitleri ile ilgili bilgilendirerek, deri çeşitlerini ürün ve görsel destekli sunumla öğrencilere tanıtım yapar. Öğrenci bu doğrultuda kendisinden istenen derse hazırlık aşamalarını tamamlayarak derse gelir. Dersi veren eğitimci Deri çeşitlerinin diğer yan malzemelerle birlikte nasıl kullanılacağı konusunda bilgi vererek öğrencilerin bu konuda yorum yapmasını destekleyerek öğrencilerin derse katılımını sağlar. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||
|
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Derse katılan öğrencilerin derse katılımı, derse ilgisi, araştırmalarının niteliği ve sunumlarında gösterdiği performans dikkate alınacaktır. |
Değerlendirme Kriteri |
Derse katılan öğrencilerin derse katılımı, derse ilgisi, araştırmalarının niteliği ve sunumlarında gösterdiği performans dikkate alınacaktır. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
1.Dersin % 80 nine katılım zorunludur. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
canan.erdonmez@deu.edu.tr |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
cuma 12.00-12.30 |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|