Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Resim - İş Öğretmenliği Doktora |
Dersin Düzeyi |
Doktora |
Ders Koordinatörü |
PROF. DR. TUBA GÜLTEKİN |
Dersi Alan Birimler |
Resim - İş Öğretmenliği Doktora |
Dersin Amacı |
İleri Resim Tasarım II dersi, öğrencilere tasarım süreçlerinde derinlemesine bilgi ve beceriler kazandırmayı amaçlamaktadır. Bu ders, öğrencilerin kavramsal düşünme, yaratıcı ifade ve teknik becerilerini geliştirerek, sanatsal ve tasarımsal ifadelerini daha ileri düzeyde keşfetmelerini sağlar. Ayrıca, öğrencilerin çeşitli teknikler ve malzemelerle deneyler yaparak özgün ve yenilikçi projeler üretmelerine olanak tanır. Bu süreç, sanat pratiği ve tasarım anlayışını daha derinlemesine incelemeyi ve kişisel sanatsal anlatımlarını oluşturmayı hedefler. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Elkins, J. (2012). Theories of Modern Art: A Sourcebook. Berkeley: University of California Press. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Proje Tabanlı Öğrenme, Bireysel ve Grup Çalışmalar, Deneysel Çalışmalar ve Atölye Uygulamaları, |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||
|
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
Ödev ve Proje Çalışmaları: |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
Öğrenciler, projelerini ve ödevlerini belirlenen teslim tarihlerine uygun olarak teslim etmekle yükümlüdür. Derste, öğrencilerin yaratıcı süreçlerini özgürce keşfetmeleri teşvik edilir. Farklı teknikleri ve malzemeleri deneyerek, sanatsal yorumlamalarını ilerlletmeleri beklenir. Deneysel çalışmalar, değerlendirme sürecinde önemli bir yer tutar. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
tuba.gultekin@deu.edu.tr |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Pazartesi 13:00 / 14:00 |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|