Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
İlköğretim Matematik Öğretmenliği Doktora |
Dersin Düzeyi |
Doktora |
Ders Koordinatörü |
PROF. DR. BERNA CANTÜRK GÜNHAN |
Dersi Alan Birimler |
İlköğretim Matematik Öğretmenliği Doktora |
Dersin Amacı |
Matematik eğitiminde aktif öğrenme yöntemlerinden probleme dayalı öğrenmenin ne olduğu, uygulama süreci, PDÖ modülleri nasıl hazırlanacağı ve ölçme-değerlendirme sürecinin ne olduğuna dair bilgi sahibi olmaktır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Boud, D., & Feletti, G. (1997). The challenge of problem-based learning (2nd ed.). Kogan Page: London. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Tartışma, araştırma- inceleme, sunum |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||
|
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
İlan Edilecektir. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
İlan Edilecektir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
İlan Edilecektir. |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
İlan Edilecektir. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|