Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Heykel Yüksek Lisans |
Dersin Düzeyi |
Yüksek Lisans |
Ders Koordinatörü |
DR. ÖĞR. ÜYESİ NEDA İSMAİL ATAR |
Dersi Alan Birimler |
Heykel Yüksek Lisans |
Dersin Amacı |
Öğrencilerin 3 boyutlu karakter modelleme yapımını kil/polimer kil malzeme ile öğrenmesi amaçlanmaktadır. Karakter oluşturmada 3 boyutlu modelleme ve tasarımın üretimine giriş yapacaklardır. Sinema, animasyon, reklam gibi sektörlerde kullanılan karakter modelleme ve fanart projelerini de kapsar. Bu açıdan heykel sanatının sektörel bağlantısı olan bu alanlarda kariyer yapmak isteyen öğrenciler, üç boyutlu karakter modelleme ve tasarıma bu dersle giriş yapacaklardır. Bu derste öğrencinin; üç boyutlu karakter tasarımı ile ilgili plastik, estetik ve teknik bilgi sahibi olması, üç boyutlu karakter tasarımında kullanılan başlıca malzeme ve teknikleri kullanabilmesini, bu bilgi ve becerileri kullanarak üç boyutlu modelleme yapabilmesi amaçlanmaktadır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
İlan Edilecektir. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
1. Üç Boyutlu Karakter Tasarımları yapılmış örnekler biçim ve teknik çözümlenerek tasarım ilkeleri incelenir. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||
|
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
1. Dönem sonunda yapılan iki adet çalışma değerlendirilecek tekniklerin uygulanma yeterlilikleri, biçim hâkimiyeti ve sonuçlandırma gibi ölçütler dikkate alınacaktır. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
1. Dönem sonunda yapılan iki adet çalışma değerlendirilecek tekniklerin uygulanma yeterlilikleri, biçim hâkimiyeti ve sonuçlandırma gibi ölçütler dikkate alınacaktır. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
neda.atar@deu.edu.tr |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Ders saatleri. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|