Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Fen Bilimleri Enstitüsü |
Dersin Düzeyi |
Yüksek Lisans |
Ders Koordinatörü |
PROF. DR. GÜLSİYE ÖZTÜRK |
Dersi Alan Birimler |
Kimya Doktora |
Dersin Amacı |
Bu dersin içeriğinde, boya özelliğini taşıyan bileşik sınıflarının incelenmesi, teknolojik önemleri ve uygulamaları, renkli bileşiklerin foto-, termo ve elektrokimyasal reaksiyonları, veri kaydetme ve görüntüleme sistemlerinde kullanılmaları, Biyokimya, biyoloji, tıp ve analitik kimya alanlarında yeni uygulamalarda kullanılmalarına yönelik bilgilerin verilmesi amaçlanmaktadır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Ana kaynak: Heinrich Zollinger, Color Chemistry , John Wiley and Sons, Wiley-VHC ISBN: 3 906 39023 3, ( 2002 ) |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Sunum, konu anlatımı, soru cevap tekniği, örneklendirme, ödev |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||
|
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
Öğrenci ödev sunumu ve yıl sonu sınavında sorulacak sorular ile değerlendirilecektir. |
Dersin Öğretim Dili |
İngilizce |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
Dönem boyunca derslerin %70'ine devam etme sorumluluğu öğrenciye aittir. Ders saatleri ile ilgili belirtilen zamana uyulmalıdır. Derslerde ve sınavlarda meydana gelebilecek etik-dışı davranışlar konusunda ilgili yönetmelik çerçevesinde hareket edilecektir. D.E.Ü. Fen Bilimleri Enstitüsü öğretim ve sınav uygulama esasları yönetmeliğini . Fen Bilimleri Enstitüsünün web sayfasından temin edebilirsiniz. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
gulsiye.ozturk@deu.edu.tr |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Çarşamba 15.00 -17.00 |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|