Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Mimarlık |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
PROF. DR. GÖKÇEÇİÇEK SAVAŞIR |
Dersi Alan Birimler |
Mimarlık |
Dersin Amacı |
Bu dersin amacı, öğrencilerde, belirlenen doğal/yapılı çevrede, özel-kamusal alan ilişkilerine ve kapalı-yarı açık-açık mekânların |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
MİM 2111 - MİMARİ TASARIM I |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Ana kaynak: Yok |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Tüm öğrenim süreci Proje/Problem Tabanlı Öğrenme metodu üzerinden gelişir. Öğrenciler verilen mimari tasarım problemine ilişkin fikirler oluşturur; fikirlerini ve üretimlerini kritikler alarak geliştirirler. Dersler, sınıf içi uygulamalar ve kritikler şeklinde yapılacaktır. Öğrencilerin çalışmaları öğretim üyeleri tarafından eleştirilerek yönlendirilecektir. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||
|
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
Dönem boyunca ön çalışmaları ve ara teslimleri olan bir proje (%100) yapılacaktır. Sınıf içi çalışmalar (ödevler, atölyeler, çalıştaylar, quizler vb.), ara teslimler (ödev teslimi, arajüri teslimi, ön jüri teslimi vb.), derse katılım (tasarım güncesi vb.), final proje ve jürisi notlandırılacaktır. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
· Derse devamlılık şarttır ve stüdyo sürecine aktif katılım önemlidir. Yoklama, stüdyo sürecine katılım ve çalışmalar üzerinden değerlendirilecektir. Her derse gerekli malzeme, araç ve gereçlerin getirilmesi gereklidir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
gokcecicek.savasir@deu.edu.tr, 0 232 3018484 |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Ders dönemi başında açıklanacaktır. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|