Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Jeoloji Mühendisliği |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
PROF. DR. EMRAH YALÇIN ERSOY |
Dersi Alan Birimler |
Jeoloji Mühendisliği (İ.Ö) |
Dersin Amacı |
Önerilen dersin amacı, öğrencilere farklı tipteki ofiyolit kompleksleri, tabakalı mafik-ultramafik kompleksler ve farklı bazalt provenslerindeki bazik-ultrabazik kayaların petrografi, jeokimya ve petrojenezi konularında genel bir bilgi vermektir. Öğrenciler bazik ve ultrabazik kayaların petrografi ve jeokimyalarını yorumlayabilecek ve ayrıca farklı tektonik ortamda oluşabilen bu kayaların tektonik ortam ve petrojenetik evrimlerini tartışabileceklerdir. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Gill, R., Igneous Rocks and Processes, Wiley-Blackwell, 2010, 428p. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Ders sözlü ve görsel sunum, mikroskop laboratuarı, ödev sunumu ve tartışma şeklinde yürütülecektir. Öğrencilerin tüm ders, uygulama ve tartışmalara katılması beklenmektedir. Ayrıca, her öğrenci veya öğrenci grupları açık tartışma şeklinde yapılacak oturumlarda ödevlerini sunacaklardır. Öğrenciler yaptıkları sunumu rapor olarak da teslim edeceklerdir. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
1. Arasınav %30: Dersin teorik açıdan öğrenme çıktılarının yoklanması ve değerlendirilmesi. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
Ödev vermeyenler ders finaline giremeyecektir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
Tel: 0.232.3017346; e-posta: yalcin.ersoy@deu.edu.tr |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
İlan Edilecektir. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|