Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Tıp Doktorluğu |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
PROF. DR. ÖZLEM GİRAY BOZKAYA |
Dersi Alan Birimler |
Tıp Doktorluğu |
Dersin Amacı |
Bu dersin amacı, öğrencilerin öncelikle çocuk sağlığını koruyacak ve anne sütünün önemini bilerek sağlıklı beslenme, büyüme ve gelişmelerini sağlayacak, ayrıca çocuk hastalıklarını aciller ve sık görülenler başta olmak üzere tanıyıp, gerekli girişimlerini belirleyecek bilgi düzeyine ulaşmalarını sağlamak, bu bilgiyi çocuk ve ailesiyle etkin ve doğru bir iletişim kuracak şekilde kullanmayı ve sürekli öğrenmenin gerekliliği ile birikte doğru bilgiye ulaşma yollarını öğretmektir |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Ana kaynaklar |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Dersler, |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||
|
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Madde 25 bent 3 |
Değerlendirme Kriteri |
Daha sonraki yıllarda öğrenci başarısı yıllık olarak 100 puan üzerinden değerlendirilmiştir. Dönem geçme puanı 60 (altmış) olarak belirlenmiştir. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
İlan Edilecektir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
Dr Özlem GİRAY BOZKAYA |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
İlan Edilecektir. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|