DERS ADI

: Ferdi İnkişaf ve Tekamul

Ders Bilgileri

Ders Kodu Ders Adı Ders Türü D U L AKTS
BİY 4710 Ferdi İnkişaf ve Tekamul SEÇMELİ 3 0 0 4

Dersi Veren Birim

Biyoloji (UOLP-Gence Devlet Üniversitesi)

Dersin Düzeyi

Lisans

Ders Koordinatörü

DOÇ. DR. KAMİL CANDAN

Dersi Alan Birimler

Biyoloji (UOLP-Gence Devlet Üniversitesi)

Dersin Amacı

t l b l rd F rdi inkişafın biologiyası f nninin predmeti, t dqiqat üsulları v inkişaf tarixi haqqda ümumi t s vvür yaratmaq, mayalanma v onun tipl ri haqqda bilik formalaşdırmaq, mayalanmış yumurtanın bölünm si v rüşeymin inkişaf m rh l l ri, rüşeymxarici orqanları izzah etm kdir. Diferensasiya, determinasiya, inteqrasiya v induksiya hadis l ri prinsipinin sasını açıqlamaq, orqanogenez haqqında traflı m lumatlar verm kdir.

Dersin Öğrenme Kazanımları

1   F rdi inkişaf biologiyası f nnind ld etdikl ri bilik-l rini n z ri v praktiki m s l l rin h llind istifad etm k
2   Laborator m şğ l l r zamanı f rdi inkişaf biolo-giyasının sas metodlarını m nims m k.
3   Cinsi çoxalmanın bioloji mahiyy tini bilm k.

Dersin Öğretim Türü

Örgün Öğretim

Dersin Önkoşulu/Önkoşulları

Yok

Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar

Yok

Ders İçeriği

Hafta Konular Açıklama
1 Giriş. F rdi inkişafın biologiyasının predmeti, onun bioloji elml r sistemind rolu
2 Qametogenez, qametl rin morfoloji v fizioloji xüsusiyy tl ri
3 Embrional inkişaf. Mayalanma
4 Bölünm . Qastrulyasiya
5 Differensiasiya, determinasiya v induksiya.
6 Orqanogenez
7 Postembrional inkişaf
8 icmal
9 Metamorfoz. Böyüm
10 Çoxalma, somatik emriogenez v regenerasiya
11 Elementar t kamül amill ri mutasiya, miqrasiya, t crid
12 Növ t kamül hadis sinin sas m rh l sidir. Növün meyarları
13 Ontogenezin t kamülü. Ontogenez filogenezin sasıdır
14 Ontogenezin t kamülü. Ontogenez filogenezin sasıdır

Ders İçin Önerilen Kaynaklar

1. S m dov . ., Hüseynova N.T. F rdi inkişafın biologiyası,(D rslik), Bakı Universiteti , Bakı, 2010
2. N c fov C.A., liyev S.D, M mm dov T.O. İnkişafın biologiyası v genetikası. Bakı, 2009
3. mirova F.C., Ümumi sitologiya. (D rslik), Bakı, 2005

Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri

T qdimat, mühazir , sual-cavab texnikası, ev tapşırığı.

Değerlendirme Yöntemleri

SIRA NO KISA KOD UZUN ADI FORMUL
1 VZ Vize
2 FN Final
3 BNS BNS VZ * 0.40 + FN * 0.60
4 BUT BÜTÜNLEME
5 BUTBN BÜTÜNLEME SONU BAŞARI NOTU VZ * 0.40 + BUT * 0.60


Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar

Yok

Değerlendirme Kriteri

T l b aralıq v buraxılış imtahanlarında veril c k suallarla qiym tl ndiril c k.

Dersin Öğretim Dili

Tanımsız

Derse İlişkin Politika ve Kurallar

Semestr boyunca davamiyy t m sulliyy tinin 70%-i t l b y aiddir. D rs vaxtı v ev tapşırığının t qdim edilm si üçün göst ril n vaxta riay t edilm lidir. D rsl rd v imtahanlarda baş ver bil c k qeyri-etik davranışlarla bağlı müvafiq qaydalar ç rçiv sind t dbir görül c k. Fakült nin t dris v imtahan t tbiqi prinsipl ri il bağlı sasnam ni http://web.bkf.gdu.edu.az/ fen saytından ld ed bil rsiniz.

Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri

elfiraaghayeva@gmail.com

Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri

Daha sonra elan edil c k.

Staj Durumu

YOK

İş Yükü Hesaplaması

Etkinlikler Sayısı Süresi (saat) Toplam İş Yükü (saat)
Ders Anlatımı 14 4 56
Haftalık Ders öncesi/sonrası hazırlıklar 14 2 28
Vize Sınavına Hazırlık 1 10 10
Final Sınavına Hazırlık 1 10 10
Vize Sınavı 1 4 4
TOPLAM İŞ YÜKÜ (saat) 108

Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi

PK/ÖKPK.1PK.2PK.3PK.4PK.5PK.6PK.7PK.8PK.9PK.10PK.11PK.12PK.13PK.14
ÖK.1433
ÖK.24333
ÖK.34233