Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Biyoloji (UOLP-Gence Devlet Üniversitesi) |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
DOÇ. DR. KAMİL CANDAN |
Dersi Alan Birimler |
Biyoloji (UOLP-Gence Devlet Üniversitesi) |
Dersin Amacı |
t l b l rd F rdi inkişafın biologiyası f nninin predmeti, t dqiqat üsulları v inkişaf tarixi haqqda ümumi t s vvür yaratmaq, mayalanma v onun tipl ri haqqda bilik formalaşdırmaq, mayalanmış yumurtanın bölünm si v rüşeymin inkişaf m rh l l ri, rüşeymxarici orqanları izzah etm kdir. Diferensasiya, determinasiya, inteqrasiya v induksiya hadis l ri prinsipinin sasını açıqlamaq, orqanogenez haqqında traflı m lumatlar verm kdir. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
1. S m dov . ., Hüseynova N.T. F rdi inkişafın biologiyası,(D rslik), Bakı Universiteti , Bakı, 2010 |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
T qdimat, mühazir , sual-cavab texnikası, ev tapşırığı. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||
|
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
T l b aralıq v buraxılış imtahanlarında veril c k suallarla qiym tl ndiril c k. |
Dersin Öğretim Dili |
Tanımsız |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
Semestr boyunca davamiyy t m sulliyy tinin 70%-i t l b y aiddir. D rs vaxtı v ev tapşırığının t qdim edilm si üçün göst ril n vaxta riay t edilm lidir. D rsl rd v imtahanlarda baş ver bil c k qeyri-etik davranışlarla bağlı müvafiq qaydalar ç rçiv sind t dbir görül c k. Fakült nin t dris v imtahan t tbiqi prinsipl ri il bağlı sasnam ni http://web.bkf.gdu.edu.az/ fen saytından ld ed bil rsiniz. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
elfiraaghayeva@gmail.com |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Daha sonra elan edil c k. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|