Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Biyoloji (UOLP-Gence Devlet Üniversitesi) |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
DOÇ. DR. KAMİL CANDAN |
Dersi Alan Birimler |
Biyoloji (UOLP-Gence Devlet Üniversitesi) |
Dersin Amacı |
T kamül t limi elminin sas m qs di Yer kür sind üzvü al min tarixi inkişaf qanunauyğunluqlarının saslarını, q dim v müasir t kamül ideyalarını, t kümül d lill rinı v mikrot kamül v makrot kamül problemini t dqiq etm kdir. H mçinin. antropogenez ideyaları, q dim insan növl ri v sivilizasiyalarını t dqiq edir |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
1. Engels Fridrix. T bi tin dialektikası. Bakı, 1966 |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
T qdimat, mühazir , sual-cavab texnikası, s rb st mövzu |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||
|
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
Aralıq ve Yekun imtahanlarda veril c k suallar qiym tl ndiril c kdir |
Dersin Öğretim Dili |
Tanımsız |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
Semestr boyunca davamiyyet mesulliyyetinin 75%-i t l b y aiddir. D rs vaxtı v ev tapşırığının t qdim edilm si üçün göst ril n vaxta riay t edilm lidir. D rsl rd v imtahanlarda baş ver bil c k qeyri-etik davranışlarla bağlı müvafiq qaydalar ç rçiv sind t dbir görül c k.. F nl r fakült sinin t dris v imtahan t tbiqi prinsipl ri il bağlı sasnam ni http://web.bkf.gdu.edu.az saytından ld ed bil rsiniz.prinsipl ri il bağlı sasnam ni http://web.deu.edu.tr/ fen saytından ld ed bil rsiniz. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
humbatovagulebatin@gmail.com |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Daha sonra ilan edil c ktir. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|