DERS ADI

: Psikolojiye Giriş

Ders Bilgileri

Ders Kodu Ders Adı Ders Türü D U L AKTS
BİY 3712 Psikolojiye Giriş SEÇMELİ 4 0 0 4

Dersi Veren Birim

Biyoloji (UOLP-Gence Devlet Üniversitesi)

Dersin Düzeyi

Lisans

Ders Koordinatörü

PROF. DR. KEREM CANLI

Dersi Alan Birimler

Biyoloji (UOLP-Gence Devlet Üniversitesi)

Dersin Amacı

f nnin t drisind m qs d t l b l r psixologiya f nni haqqında m lumat verm kl : ümumi psixologiya bölümünd psixologiyanın mahiyy ti, inkişafı, psixoloji t dqiqatın metodologiyası v metodları, psixika v şüur, şüurun m l g lm si psixologiyanın kateqoriyaları, psixi prosesl r, psixi hallar v psixi xass l r haqqında, yaş psixologiyası bölümünd müxt lif yaş m rh l l rind psixi inkişafın özün m xsusluğu psixi inkişafın amill ri, psixi inkişafın qanunauyğunluqları v h r k tverici qüvv l ri,bir yaş m rh l sind n dig rin keçidin xüsusiyy tl ri, pedaqoji psixologiya bölümünd is ld olunmuş bilikl rd n b hr l n r k t lim, t rbiy prosesind , pedaqoji f aliyy td bu n z ri bilikl ri praktik f aliyy tl laq l ndir r k g l c k mü llimlik peş sin yiy l n n t l b l rd
-ş xsiyy tin özünü v başqalarını tanıma v xarakter,davranış,düşünc l rin yaxından b l d olmaq
-m kt b t crüb sind psixoloji bilikl ri t tbiq etm yi;
- pedaqoji prosesd konkret ş raiti psixoloji t hlil etm yi;
-t lim-t rbiy prosesini f rdil şdirm yi;
-özünün pedaqoji f aliyy tini t hlil edib t kmill şdirm yi;
-şagirdl rin idrak maraqlarını inkişaf etdirm yi v stimullaşdırmağı.formalaşdırmaqdır.

Dersin Öğrenme Kazanımları

1   Ümumi Psixologiya (Psixologiya) t rifini v psixolgiyanın elm sah l rini öyr n bilm k
2   Psixologiya elminin ümumi mahiyy ti,psixi prosesl r, hal tl r v xass l rin mahiyy tini psixologiya tarixinin sas m rh l l ri, Az rbaycanda psixologiya elminin inkişafı,t dqiqat prinsip ri v metodları, psixika v şüur, şüurun m l g lm si,ş xsiyy t,f aliyy t, ünsiyy t,qrup v kollektiv haqqında m lumatları ş rh etm k.
3   Psixi prosesl r: hissi idrak-duyğular, qavrayış,rossional idrak-diqq t,hafiz , t f kkür,t x yyül, iradi-emosional prosesl r-hissl r v irad , psixi xass l r: temperament, xarakter, qabiliyy tl ri izah etm k.
4   Psixologiyanın mühüm bir sah si kimi yaş psixologiya-sının yaranma tarixi, sas bölm l ri,dig r elml rl laq si, ontogenetik inkişafın xüsusiyy tl ri v spesefik t dqiqat metodlarının geniş t hlili.
5   Psixi inkişafın yaş dövrl ri haqqında n z riyy l r, Psixi inkişafda aparıcı f aliyy t anlayışının mahiyy ti, yeni doğulmüş uşaq, yeni tör m l r anlayışı, müxt lif yaş m rh l l rind psixi inkişafın xüsusiyy tl ri kimi probleml ri geniş t hlil etm k
6   Pedaqoji psixologiyanın bir elm kimi yaranma s b bl ri, inkişaf tarixi, yaş psixologiyası il v hd ti, sas bölm l ri t rbiy v özünüt rbiy nin, t lim psixologiyası v peda-qoji f aliyy tin psixologiyasının h miyy tini t svir etm k.
7   Pedaqoji f aliyy t prosesind mü llimin başlıca sima olması,mü llimin pedaqoji ustalığı, t lim-t rbiy prose-sind pedaqoji qabiliyy tl rd n v bacarıqlardan istifad -d almış olduğu bilikl rin rolunun göst ricisi kimi.

Dersin Öğretim Türü

Örgün Öğretim

Dersin Önkoşulu/Önkoşulları

Yok

Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar

Yok

Ders İçeriği

Hafta Konular Açıklama
1 1.Müasir psixologiyanın predmeti, v zif l ri v metodları. 2.Psixikanın filogenezd inkişafı v şüurun m l g lm si.
2 3.Ş xsiyy tin psixologiyası.
3 4.F aliyy tin psixologiyası. 5.Ünsiyy tin.Qruplar v qruplar-da ş xsiyy tl rarası münasib t-l rin psixologiyası.
4 6.Duyğular v qavrayışın psixologiyası.
5 7.Diqq t v hafiz nin psixologiyası. 8.T f kkürün psixologiyası.
6 9.T x yyülün psixologiyası
7 10.Hissl r v irad nin psixologiyası. 11.Temperamentin psixologiyası.
8 Genel Tekrar
9 12.Xarakter v qabiliyy tl rin psixologiyası. 13.Yaş psixologiyasının mövzusu, v zif l ri v metodları. 14. M kt b daxil olanad k uşağın inkişaf xüsusiyy tl ri.
10 15. Kiçik yaşlı m kt blinin inkişaf xüsusiyy tl ri.
11 16. Yeniyetm lik yaş dövründ inkişafın xüsusiyy tl ri. 17. Yeniyetm lik yaş dövründ ş xsiyy tin inkişafı.
12 18.Erk n g nclik yaş dövründ ş xsiyy tin formalaşması.
13 19. Pedaqoji psixologiyanın mövzusu, v zif l ri v metodları. 20.T rbiy v özünüt rbiy nin psixologiyası.
14 21.T lim f aliyy tinin psixologiyası. 22.T lim f aliyy tinin optimallaşdı-rılması. 23.Pedaqoji f aliyy tin v mü llim ş xsiyy tinin psixologiyası.

Ders İçin Önerilen Kaynaklar

D rs üçün tövsiy olunan m nb l r:
sas d biyyat siyahısı:
1. .S.Bayramov, . lizad Psixologiya , Bakı, Çinar çap n şriyyatı, 2006, (620 s h) http://aghstafa.cls.az
2. S.İ.Seyidov,M. .H mz yev Psixologiya , Bakı, Nurlan n şriyyatı, 2007,(700 s h.)https://elibrary.bsu.edu.az.
3. Ümumi psixologiya, A.V.Petrovskinin redaktorluğu il , Bakı, Maarif n şriyyatı,1982, (494s.)_
4. R.İ. liyev Psixologiya , Bakı, Nurlan n şriyyatı, 2008,(352 s.).https://qubadliblog.files.wordpress.com
5. İ.Sultanova Psixologiyanın sasları f nnind n interaktiv elektron mühazir m tnl ri.Bakı- Elm v t hsil -2011
6. N.Ç l biyev Uşaq psixologiyası , Bakı, 2005 https/www.kitabyurdu.ora
7. M.H mz yev Pedaqoji psixologiya , Bakı, 1991
8. . . lizad , H. . lizad Pedaqoji psixologiya , I-II hiss , Bakı, 2010
9. . . : . : , 2019.
10. . / . . . . : , 2021.
11. . . : . : , 2021
lav d biyyat siyahısı:
1. Şükran D d yev, Psixika , Bakı, qanun n şriyyatı, 2007, 447 s., 2. https://elibrary.bsu.edu.az.
2.R.İ. liyev, G. liyeva Ş xsiyy t psixologiyası , Bakı, 2010,
3. R.İ. liyev Etnopsixologiya, qloballaşma v millilik , Bakı, Nurlan n şriyyatı, 2007,(180 s.)
4.Ş.Babayeva,C.Aliyev, . liyev,M.M mm dov,S. mirova,H.Zeynalova,K.Babayeva,L.Sadıxova,S.F rhatlı,N. hm dova,C.D mirova, .Qubadova Etnopsixologiya bakı -2020
5.A.M mm dov İdrak prosesl ri (müh. m tn.), Bakı, 2005(216s.),
6.Z.M.Aslanova, İ.İ.M mm dov Kiçik m kt blil rin t lim f aliy tinin optimallaşdırılması ,(d rs v s.) Bakı, 2006



Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri

T qdimat, mühazir , sual-cavab texnikası.

Değerlendirme Yöntemleri

SIRA NO KISA KOD UZUN ADI FORMUL
1 VZ Vize
2 FN Final
3 BNS BNS VZ * 0.40 + FN * 0.60
4 BUT BÜTÜNLEME
5 BUTBN BÜTÜNLEME SONU BAŞARI NOTU VZ * 0.40 + BUT * 0.60


Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar

Yok

Değerlendirme Kriteri

T l b aralıq v buraxılış imtahanlarında veril c k suallarla qiym tl ndiril c k.

Dersin Öğretim Dili

Tanımsız

Derse İlişkin Politika ve Kurallar

Semestr boyunca d vamiyy t m sulliyy tinin 70%-i t l b y aiddir. D rs vaxtı v ev tapşırığının t qdim edilm si üçün göst ril n vaxta riay t edilm lidir. D rsl rd v imtahanlarda baş ver bil c k qeyri-etik davranışlarla bağlı müvafiq qaydalar ç rçiv sind t dbir görül c k. F nl r fakült nin t dris v imtahan t tbiqi prinsipl ri il bağlı sasnam ni http://web.bkf.gdu.edu.az/ fen saytından ld ed bil rsiniz.

Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri

ziyacabbarli@mail.ru

Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri

Daha sonra elan edil c k.

Staj Durumu

YOK

İş Yükü Hesaplaması

Etkinlikler Sayısı Süresi (saat) Toplam İş Yükü (saat)
Ders Anlatımı 14 4 56
Haftalık Ders öncesi/sonrası hazırlıklar 14 2 28
Vize Sınavına Hazırlık 1 8 8
Final Sınavına Hazırlık 1 10 10
Final Sınavı 1 2 2
Vize Sınavı 1 2 2
TOPLAM İŞ YÜKÜ (saat) 106

Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi

PK/ÖKPK.1PK.2PK.3PK.4PK.5PK.6PK.7PK.8PK.9PK.10PK.11PK.12PK.13PK.14
ÖK.1444
ÖK.2444
ÖK.3444
ÖK.4444
ÖK.5444
ÖK.6444
ÖK.7444