Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Geleneksel Türk Sanatları Sanatta Yeterlik |
Dersin Düzeyi |
Doktora |
Ders Koordinatörü |
DOÇ. SERAP IŞIKHAN |
Dersi Alan Birimler |
Geleneksel Türk Sanatları Sanatta Yeterlik |
Dersin Amacı |
Türk-İslam Seramiği adı altında sanatsal bir üretim olan seramikleri form ve bezeme açısından değerlendirmek ve Türk-İslam sentezi sonucu ortaya çıkan bu seramiklerin günümüzde yeniden değerlendirilmesi |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Ana kaynak: |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Kaynak üzerinden kuramsal ve uygulamalı işlenecektir. Konuya ilişkin kütüphane araştırması yapılarak elde edilen dokümanlar öğrencilerle birlikte okunarak ve deşifre edilecektir. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||
|
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
Sınavlarda sorulan soru adedine göre 100 tam not üzerinden yapılacak dağılım sınav öncesinde belirtilecek, yanıtlara göre hesaplanan puan toplamı değerlendirmeye alınacaktır. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
Dersin başlama saatinden sonra gelenler derse alınsalar bile ders katılımda yarım ders katılımı olarak değerlendirmeye alınır. Tüm katılımlar yukarıda belirtilen oranla genel değerlendirmeye alınacaktır. Her ders sonuna doğru bir sonraki derste işlenecek konu çalışma-araştırma konusu olarak öğrenciye sunulur. Sunulan konunun dersteki ilk anlatımı öncesi çalışma-araştırma sonuçları tartışıldıktan sonra derse başlanır. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
serap.savas@deu.edu.tr |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Perşembe 13:0015:00 |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|