ÖĞRENCİ İÇİN GENEL BİLGİLER

: Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı

ÖĞRENCİ İŞLERİ DAİRE BAŞKANLIĞI

Öğrenci İşleri Daire Başkanlığımız, 124 sayılı Yükseköğretim Üst Kuruluşları ile Yükseköğretim Kurumlarının İdari Teşkilatı Hakkında Kanun Hükmünde Kararnamenin 26. maddesi uyarınca aşağıda belirtilen iş ve işlemleri gerçekleştirmek üzere kurulmuştur.

Görevler:

•  Üniversitemiz bünyesinde yer alan 18 Fakülte, 10 Enstitü, 2 Yüksekokul, 1 Konservatuvar ve 6 Meslek Yüksekokulu öğrencilerinin özlük bilgileri, öğrenim ücretleri, burs işlemleri ve kimlik kartı işlemlerinin takibi, uygulamalı eğitim ve staj işlemlerinin yürütülmesi, diploma ve diploma eklerinin düzenlenmesi, – Öğrenci kontenjanlarının belirlenmesine ilişkin işlemlerin yürütülmesi ve kayıt işlemleri ile ilgili hazırlıkların yapılması,
•  Akademik takvimin, program ve öğrenci bazlı istatistiki verilerin hazırlanması,
•  Eğitim-öğretim süreçlerine ilişkin yönetmelik, yönerge ve uygulama esasları ile öğretim planlarının takibi ve güncellenmesine ilişkin çalışmaların yapılması,
•  Fakülte/yüksekokul/bölüm/program/anabilim/anasanat dalı açılması – kapatılmasına ilişkin işlemlerin yürütülmesi,
•  Eğitim Komisyonunun koordinasyon ve raportörlük işlemleri ile Senato kararlarının ilgili makamlara/birimlere sunulması,
•  Bologna Eşgüdüm Komisyonu (BEK) tarafından alınan kararların Üniversitemiz birimlerinde uygulanmasının sağlanması ve Bilgi Paketi içeriklerinin güncel tutulması ile ilgili işlemlerin yürütülmesi.

Dokuz Eylül Üniversitesi Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı Dokuz Eylül Üniversitesi Rektörlüğü
35210 Alsancak / İZMİR 
Tel: +90 232 412 14 01
Faks: +90 232 412 14 03 
https://ogrenci.deu.edu.tr/index.php?lang=tr
E-mail: student@deu.edu.tr