Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Grafik Yüksek Lisans |
Dersin Düzeyi |
Yüksek Lisans |
Ders Koordinatörü |
DOÇ. TUĞCAN GÜLER |
Dersi Alan Birimler |
Grafik Yüksek Lisans |
Dersin Amacı |
Günümüz tasarım ortamında görsel iletişim stratejileri ve görsel kimlik tasarımlarının farkındalık ve işlerliği adına pek çok yeni iletişim yöntemi önerdiği gözlenebilir. Dersin amacı bu yeni yöntemleri tartışmaya açmak, görsel kimlik tasarımında yeni çıkış yolları ve çözümler aramak, bunların yanında bu yeni önerilerin işlevselliği, derinliği ve geleceğe dair öngörüler konusunda araştırma yapmaktır.
|
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
1- Ruedi Baur Integral- Ruedi Baur
|
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Ders, ilk aşamada Görsel Kimlik Tasarımı ile tasarım stratejisi arasındaki ilişkinin tartışılmasıyla başlar. İkinci aşamada güncel örnekler incelenerek genişletilir. Sonraki aşamalarda tasarım uygulaması için alan seçimi ile devam eder. Bir sonraki adımda Tasarım aşamasının sonuçlandırılması ile süreç tamamlanır. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||
|
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
Özgün proje üretebilme
|
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
Akademik Dürüstlük: Öğrencilerin verilen projeleri kendi düşünce ve becerileri ile tamamlamaları ve bu bağlamda tamamen özgün eserler ortaya koymaları beklenir. Herhangi bir şekilde doğrudan başka bir çalışmadan ilham almak, birebir fayda sağlamak, benzerini üretmek hatta başkasına yaptırmak gibi durumlar kesinlikle istenmez. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
ziyacanbayar@gmail.com |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
İlan edilecektir. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|