Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Amerikan Kültürü ve Edebiyatı |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
DR. CARL JEFFREY BOON |
Dersi Alan Birimler |
Amerikan Kültürü ve Edebiyatı |
Dersin Amacı |
Bu dersin amacı öğrencilere edebi bir metni analiz eden ikna edici bir makale oluşturmaları için gerekli araçları ve uygulamaları sağlamaktır. Kursun ilk yarısı tartışmanın mekaniği ve yöntemlerine odaklanacaktır. Kursun ikinci yarısında odak noktamız diğer türdeki yazılara ve hem edebi hem de pratik okumalarla ilgili sınıf tartışmalarına kayacaktır. Bu okumalar daha sonra duyurulacaktır. Ayrıca ikna edici makalelerinizi akranlarınızın ve eğitmeninizin katkılarıyla çalışacaksınız. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Raymond Carver, Cathedral |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Yazma çalışmaları, metin okuma ve anlama çalışmaları, araştırma yönetemlerini kullanma çalışmaları, MLA formatına göre akademik yazı, alıntı yapma ve kaynakça hazırlama kurallarına uygun çalışma. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
Öğrencilerin temel akademik yazı yazma evrelerine hâkim olabilmesi, bir ana fikir ve ana plan çıkararak, paragraf ve bütünlüğü olan kompozisyon yazabilmeleri. Araştırma yöntemlerini kullanabilmeleri. MLA formatına göre alıntı yapabilmeleri ve kaynakça hazırlayabilmeleri. |
Dersin Öğretim Dili |
İngilizce |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
Düzenli katılım ve akran değerlendirmesi çalışması. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
carl.boon@deu.edu.tr |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Çarşamba 12:00-13:00 |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|