Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Sahne Tasarımı |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
AYTEN ÖĞÜTCÜ |
Dersi Alan Birimler |
Sahne Tasarımı |
Dersin Amacı |
Maniyerizm akımından başlayarak 20 yy.a kadar ortaya çıkan tüm sanat akımlarının mimari, resim, heykel, mobilya ve dekoratif sanatlar üzerindeki etkisinin incelenmesi. Neden sonuç ilişkisine dayandırılarak bu akımların temel özelliklerinin öğretilmesi ve tarihsel üslupların tiyatro metnine paralel olarak bir yorum içinde sahneye taşınırken yalınlaştırmada yöntem ve tekniğin öğretilmesi amaçlanmaktadır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
STA 1017 - Üslup Tarihi I |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Ana kaynak: |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
. Dersler |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
In the course evaluation processprimarily,couse attendance, preperations before the lessons, handing and presenting the given homework on time, whether or not enough source research is made before the preparation of the homework, whether the scientific conditions is considered in the project or not, will be paid attention and the points will be made on these aspects. |
Değerlendirme Kriteri |
Derse devam durumu |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
1.Dersin % 70 `ine katılım zorunludur. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ GÜZEL SANATLAR FAKÜLTESİ, SAHNE SANATLARI BÖLÜMÜ, ADATEPE MAHALLESİ DOĞUŞ CADDESİ, NO:209, 35390, BUCA İZMİR, |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
HERGÜN 16:30-17:30 SAATLERİ ARASINDA |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|