Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Diş Hekimliği |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
PROF. DR. ÖZGÜR ER |
Dersi Alan Birimler |
Diş Hekimliği |
Dersin Amacı |
Bu dersin amacı, endodontide ağrı ve acil durum, dental travmalar, tekrarlayan kök kanal tedavileri, endodontik tedavi seans sayıları ve disiplinlerarası uygulamalar konularında güncel bilgiler vermek, bu bilgileri hasta tedavileri sırasında pratik olarak uygulamaktır |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
1 Alaçam T. Endodonti, Güneş Tıp Kitabevi, 2012 |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Ders sınıfta sunulacaktır. Ders notları öğrencilere verilecektir. Öğrenciler ders notlarından ve ders kitaplarından dersi takip edeceklerdir. Öğrenciler bu sınıfa dek tüm branşlarda öğrendikleri bilgiyi, klinik eğitimlerinde kullanabilmelidirler. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Klinik uygulamanın arasınavı yoktur. Klinik uygulama, sene başında ilan edilen uygulama barajlarını başarıyla tamamlayan öğrencilerin final sınavı ortalamasına %50 etki eder. Uygulama barajını tamamlayamayan öğrenciler final sınavına giremezler. Uygulama barajlarını bütünleme sınavından 1 gün önceye kadar tamamlayarak bütünleme sınavına girebilirler. |
Değerlendirme Kriteri |
1. Öğrenci, endodontik ağrının nedenleri, diş kaynaklı olan ve olmayan ağrıları tanımlayabilmeli. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
1. Teorik derslerin %70 ine, uygulamaların %80 ine devam zorunludur |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
ozgur.er@deu.edu.tr |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Cuma günleri 16:00 - 17:00 |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|