Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Uluslararası Ticaret |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
PROF.DR. YILMAZ GÖKŞEN |
Dersi Alan Birimler |
Uluslararası Ticaret |
Dersin Amacı |
Bu dersin amacı, bilgi ve bilişim kavramlarının öğrenilip içselleştirilmesi, geleneksel organizasyonlardan günümüz organizasyonlarına geçişin yönetim ve teknoloji odağında öğrenilmesi, yeni teknolojilere ve bilgi/bilişim sistemi uygulamalarına temel olacak örgütsel ve toplumsal kavramlarda yer bulan bilişim sistemlerinin hem teknik hem de örgütsel açıdan anlaşılmasının ve öğrenilmesinin sağlanması. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Prof. Dr. Hadi Gökçen, Yönetim Bilişim Sistemleri, Genişletilmiş 2.Baskı 2011, Alemdar Kırtasiye |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Anlatım metodu, dersin ana içeriği çerçevesinde soru-cevap metodu, tartışma metodu, örnek olay ve problem çözme yaklaşımı |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
Vize ve final sınavları yoluyla problem çözme yeteneği, tümevarım ve tümdengelim yaklaşımını gösterebilme yeteneği, uygulama yeteneği, analiz etme, sentezleme, sorgulama ve eleştirel düşünme yeteneği. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
Dokuz Eylül Üniversitesi Ön Lisans ve Lisans Öğretim ve Sınav Yönetmeliği |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
yilmaz.goksen@deu.edu.tr |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Ders günü, 12:30-13:00, 16.00 -17.00 saatleri arasında |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|