Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Biyoloji |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
PROF.DR. MÜRÜVVET YURDAKOÇ |
Dersi Alan Birimler |
Dersin Amacı |
Bu dersin amacı Kimya biliminin temelini oluşturan terim ve kavramlar benimsetilerek, bu kavramların dayandığı temel teorileri vermektir. Madde ve ölçüm, atomun temel yapısı, molekül ve iyonların oluşumu ile kimyasal reaksiyonların ve formüllerin nicel bağıntısı sıvı, katı ve çözeltilerin özellikleri, gaz kanunları ve kimyasal bağlara odaklanılarak aktarılacaktır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Temel Üniversite Kimyası, E. Erdik, Y. Sarıkaya, Gazi Kitapevi, Ankara, 2014 (22. Baskı). |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Çevrim içi sunum, konu anlatımı, soru cevap tekniği ve ödev |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
Öğrenci ara sınav ve Yarıyıl sonu sınavı ile değerlendirilecektir. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
Dönem boyunca derslerin %70'ine devam etme sorumluluğu öğrenciye aittir. Ders saatine ve ödev teslimi ile ilgili belirtilen zamana uyulmalıdır. Derslerde ve sınavlarda meydana gelebilecek etik-dışı davranışlar konusunda ilgili yönetmelik çerçevesinde hareket edilecektir. D.E.Ü. Fen Fakültesi öğretim ve sınav uygulama esasları yönetmeliğini http://web.deu.edu.tr/fen adresinden temin edebilirsiniz. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
m.yurdakoc@deu.edu.tr |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Perşembe, 15:30 |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|