Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
İnanç Turizmi Yüksek Lisans |
Dersin Düzeyi |
Yüksek Lisans |
Ders Koordinatörü |
DOÇ.DR. CİHAD KISA |
Dersi Alan Birimler |
İnanç Turizmi Yüksek Lisans |
Dersin Amacı |
Bu dersin amacı; mekansal bağlılık duygusu ve mekansal kimlik hissi arasındaki farkı ortaya koymak; insanlar ve mekanlar arasında kurulan duygusal bağların oluşumunda rol alan fizyolojik ve psikolojik süreçleri açıklamaktır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Seminer konusu ile ilgili kitap ve makaleler |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Anlatma, soru-cevap, ödev ve uygulama. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Öğrencilerin derste öğrendikleri kuramları din bilimlerinde ve dini metinlerde nasıl uyguladıklarını hem sınavlarda hem de yapacakları ödevlerde görmek değerlendirmenin temelini oluşturacaktır. |
Değerlendirme Kriteri |
Öğrencilerin başarısı ara sınav, ödev ve yarıyıl sonu sınavı ile dersteki performansına göre değerlendirilir. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
Her hafta ilgili yerler derse gelinmeden okunacak ve ders interaktif bir tarzda her bir öğrencinin aktif katılımı ile gerçekleşecektir. Verilen ödevler öğrenciler tarafından istenilen tarihlerde getirilmelidir. İstenilen tarihten sonra verilen ödevler değerlendirmeye alınmayacaktır. Öğrencilerin ders saatlerine riayet etmeleri kendilerinden istenecek, derse 15 dakikadan fazla geç kalacakların veya derse katılamayanların bu durumlarının değerlendirmede göz önüne alınacağı iletilecektir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
Yard. Doç. Dr. Cihad KISA |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Çarşamba 14:00 - 16:00 |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|