Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
İşletme (UOLP-SUNY-Albany) |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
Dersi Alan Birimler |
İşletme (UOLP-SUNY-Albany) |
Dersin Amacı |
Bu dersin amacı insan kaynakları planlamasına odaklanmak, işyerlerinde yaygın olarak kullanılan gerek personel, gerekse bölüm bütçelerinin hazırlanması için, İnsan Kaynakları Planlaması'yla ilgili gerekli tüm analiz ve tekniklerin öğrencilere aktarılması ve iş analizlerl, iş tanımları ve iş değerlendirmeleri aracılığıyla ücretlendirmede içsel dengelerin gözetiminde bir farkındalılık ve bilinç yaratılmasını sağlayarak; öğrencileri İKY'nin daha ileri düzey işlerine hazırlamada yardımcı olmaktır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
1. Jean Phillips & Stan Gully, (2011), Strategic Staffing (Stratejik İstihdam), 2nd Edition (2. Baskı), Textbook (Ders kitabı), Prentice Hall, ISBN-10: 0136109748, ISBN-13: 9780136109747. Aşağıdaki adresten de erişilebilir: http://www.mypearsonstore.com/bookstore/product.asp isbn=0136109748&xid=PSED |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
1. Ders anlatımı |
Değerlendirme Yöntemleri |
Başarılı / Başarısız *** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
1. Öğrenciler iş analizi ve görev tanımları yapacaklardır. |
Dersin Öğretim Dili |
İngilizce |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
1. Derslerin %70'ine devam zorunludur. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
Oda : K:3, No: 244/B |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Pazartesi, 12:00-13:00 arası |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|