Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Translasyonel Onkoloji Yüksek Lisans |
Dersin Düzeyi |
Yüksek Lisans |
Ders Koordinatörü |
PROF.DR. İLHAN ÖZTOP |
Dersi Alan Birimler |
Translasyonel Onkoloji Yüksek Lisans |
Dersin Amacı |
Translasyonel Onkoloji alanında alınan eğitim kapsamında yüksek lisans öğrencilerinin onkoloji kliniğine translasyonel bakış açısını geliştirmektir. Bu ders kapsamında onkolojide laboratuvardan hasta yatağına klinik izlem, moleküler özelliklere göre kemoterapi, radyoterapi uygulamaları, immunoterapi, beslenme, palyatif bakım konularında genel bilgiler anlatılacaktır. Organospesifik klink yaklaşım hakkında genel bilgiler tartışılacak ve randomize klinik çalışma prensipleri öğretilecektir. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Molecular Biology of the Cell, 6th Edition. Ed. Bruce Alberts, Alexander Johnson, Julian Lewis, Martin Raff, Keith Roberts, Peter Walter. Garland Publishers |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Teorik ders anlatımı, konuların ders içi etkinliklerle (sunum ve ödevlerle) pekiştirilmesi ve tartışılması |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
1-Sınav değerlendirmesi ile öğrenme kazanımlarından ÖK1, ÖK2, ÖK3 ve ÖK6'yı açıkça tanımlayabilir.
|
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
İlan Edilecektir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
oktay.tarhan@deu.edu.tr; 412 58 01 |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Pazartesi 10:00-11:00 |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|