Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Translasyonel Tıp Yüksek Lisans |
Dersin Düzeyi |
Yüksek Lisans |
Ders Koordinatörü |
PROF.DR. ABDURRAHMAN HÜSEYİN BASKIN |
Dersi Alan Birimler |
Translasyonel Tıp Yüksek Lisans |
Dersin Amacı |
Bu dersin amacı temel ve klinik disiplinlere ait laboratuarı olan başlıca ana bilim dallarında kullanılan temel laboratuvar ilkelerini ve yöntemlerini öğretmektir. Ders, teorik ve uygulama bölümlerinden oluşmaktadır. Teorik bölümde dersin temel prensipleri ve yöntemle ilgili prosedürler verilmektedir. Dersin uygulama bölümünde ise ilgili konular ve yöntemlere yönelik uygulamalar yapılmaktadır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
1. Tietz: Klinik Kimyada Temel İlkeler Beşinci Baskı. (Editörler: Burtis & Ashwood) (Çeviri Editörü: Diler Aslan).PALMY yayıncılık, pp.352-387. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Ders, teorik ve uygulama bölümlerinden oluşmaktadır. Teorik bölümde ilgili dersin temel prensipleri ve ilgili yöntemle ilgili prosedürler verilmektedir. Uygulamada edindikleri bilgileri laboratuar defterlerine aktarmaları beklenmektedir. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
Kavrama, öğrenme, analiz etme, karşılaştırma, uygulama, interaktif katılım |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
Derse öğrencilerin konuyu okumuş olarak gelmeleri beklenmektedir. Mazeret durumlarında ders öğretim üyesini önceden bilgilendirmesi beklenmektedir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
e-posta.huseyin.baskin@gmail.com |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Pazartesi 10.00-12.00 |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|