Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Sanat ve Tasarım Sanatta Yeterlik |
Dersin Düzeyi |
Doktora |
Ders Koordinatörü |
DOÇ. GONCA KARAVAR |
Dersi Alan Birimler |
Sanat ve Tasarım Sanatta Yeterlik |
Dersin Amacı |
Öğrencilere, koruma kültürünün dünyada ve Türkiye deki gelişimini kavratmak, koruma ile ilgili temel kavramları tanıtmak, koruma uygulamalarında işlem aşamalarını ve belgeleme yöntem ve tekniklerini irdelemektir. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
AKIN,Nur; Osman Hamdi Bey Asar-ı Attika Nizamnamesi ve Dönemin Koruma Anlayışı Üzerine , Osman Hamdi Bey Dönemi Sempozyumu 17-18 Aralık 1992, Türk Tarih Vakfı Yayını,İst.1993 |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Hedef derse öğrenci katılımını maksimum seviyede sağlamak ve ezberden çok, konuların araştırılarak ve tartışılarak kavratılmasını sağlamaktır. Bu doğrultuda, öğretim üyesi, öğrencilere araştırma ödevleri verir. Araştırma boyunca öğretim üyesi öğrenciye danışmanlık yapar. Araştırma sonucunda çalışma, rapor olarak ve derste sunulur. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Bu derste öğrenciler bir ödev hazırlayarak sunacaklar ve bir final sınavı yapılacaktır. Ödev ve final sınavından alacakları notlardan öğrenci geçme notu hesaplanacaktır. |
Değerlendirme Kriteri |
Hem ödev, hem de final sınavı 100 tam not üzerinden değerlendirilecek, ödevin %40 ı, final sınavının %60 ı geçme notunu belirleyecektir. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
Derse devam zorunluluğu %70 dir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
gonca.karavar@deu.edu.tr |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
İlan Edilecektir. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|