Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Sanat ve Tasarım Sanatta Yeterlik |
Dersin Düzeyi |
Doktora |
Ders Koordinatörü |
DOÇ. MEHMET KORKUT ÖZTEKİN |
Dersi Alan Birimler |
Sanat ve Tasarım Sanatta Yeterlik |
Dersin Amacı |
İllüstrasyonun özel bir alanında proje geliştirmek; illüstrasyon üretim tekniklerini, bütün bunları deneysel platformda harmanlamayı, fikir geliştirme ve uygulama sürecine ilişkin alıştırmalara dair edinilen bilgileri söz konusu proje bağlamında pekiştirmek. Bir grafik tasarım ifade biçimi olarak illüstrasyon alanında uzmanlaşmayı hedefleyen adaya çalışma zemini sağlamak. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Comics, Comix & Graphic Novels: A History Of Comic Art |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
grafik öykülemede kişisel anlatım tekniklerini analiz edebilecek yetkinliği erişmek adına temel oluşturma niteliğindeki çok yönlü proje uygulamaları ve teorik seminerler. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
çok yönlü illüstrasyon projeleri uygulamaları ve teorik seminerler. |
Değerlendirme Kriteri |
Tek dönemlik olan derste aşamalı olarak bir proje geliştirilecektir. Daha sonra sergilenecek olan bu projeye ek olarak öğrencilerden dersin kapsamında iki sunum gerçekleştirmeleri beklenmektedir. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
Ders, evrensel akademik etik çerçevesinde saygılı ve adaletli biçimde işlenir. Orijinallik ve eksiksiz katılım ödüllendirilir. Kopya çekmek ve intihal ise en ağır biçimde cezalandırılır. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
İlan Edilecektir. |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
İlan Edilecektir. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|