Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Sanat ve Tasarım Yüksek Lisans |
Dersin Düzeyi |
Yüksek Lisans |
Ders Koordinatörü |
PROF. NESRİN ÖNLÜ |
Dersi Alan Birimler |
Sanat ve Tasarım Yüksek Lisans |
Dersin Amacı |
Tasarımda duygu, düşünce ve izlenimlerin anlatılabilme yeteneğinin yaratıcı düşünce ile bağlantısı ve yaratıcılıkla nasıl estetik bir düzeye ulaşılabileceği üzerinde durularak, Konu yaratıcılığa temel sağlayan özgür düşünce ile de ilişkilendirilerek; tekstil, aksesuar, giysi ve farklı disiplinlerle ilgili örneklendirmelerle pekiştirilecektir. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Rollo May,Yaratma Cesareti,Metis, İstanbul,1987 |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Ders öğretim üyesi tarafından dersin ilk saati yazılı ve görsel kaynaklarla anlatılacak, diğer saatinde öğrencilerin katılımıyla tartışma ortamında devam edecektir. Son dört hafta ders öğrencilerin belirli bir konuda hazırlayacakları sunumları ve sunumlar hakkındaki eleştirilerle devam edecektir. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
Öğrencilerin çalıştığı konuyla ilgili literatür çalışması, veri toplama, derleme, analiz etme ve sonuçları raporlayarak sunma yetenekleri, konuya ilişkin dönem sonunda hazırladıkları ödev ve sunumu ile ölçülmektedir. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
1.Öğrenciler kursun %70'ine katılmakla yükümlüdürler. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
onlunesrin@gmail.com |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Cuma 12:00/13:00 |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|