Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Sanat ve Tasarım Yüksek Lisans |
Dersin Düzeyi |
Yüksek Lisans |
Ders Koordinatörü |
DOÇ. TUĞCAN GÜLER |
Dersi Alan Birimler |
Sanat ve Tasarım Yüksek Lisans |
Dersin Amacı |
Bu derste bir tasarım ürünü oluştururken yürütülmesi gereken aşamalar, içeriğin tasarıma dahil edilmesine ilişkin süreç ve sıralama üzerine çalışmalar yapılacaktır. Tasarım talebini, doğru kurgulanmış bir içerikle ürüne dönüştürmek için izlenmesi gereken metodların kavranması dersin amaçları arasındadır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Yorum ve Anlam, Kaya Özsezgin |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Derse hazırlıklı gelip tartışma ortamlarında görüş bildirmek ve yeni öneriler getirmek, gündemin içerisinden nitelikli konular bulmak ve üzerinde görüş bildirmek. Akıcı bir dil ve akışkan bir planla kotarılmış raporlar yazmak, takip edilebilir ve anlaşılır sunuşlar yapmak. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
İlan Edilecektir. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
Akademik Dürüstlük: Öğrencilerin verilen projeleri kendi düşünce ve becerileriyle tamamlaması ve öğrencilerden bu bağlamda tamamen özgün çalışmalar üretmesi beklenmektedir. Herhangi bir biçimde bir başka çalışmadan doğrudan esinlenme, bire bir yararlanma, bir benzerini üretme ve hatta bir başkasına yaptırtma gibi durumlar kesinlikle arzulanmamaktadır. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
tugcan.guler@deu.edu.tr, tugcan.guler@gmail.com, 02324129168 |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Ders saatlerinde ve Ders Sonrasında Elektronik Ortamda |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|