Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Grafik Tasarımı |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
PROF. FUAT AKDENİZLİ |
Dersi Alan Birimler |
Grafik |
Dersin Amacı |
Bir grafik tasarımcının profesyonel yaşamda karşılaşacağı mesleki ve yönetsel problemleri önceden yaşayıp, süreçlerden haberdar olarak kendisini hazırlayabilmesine yönelik projeler üzerinde çalışmak. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Ofis kütüphanesi |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Projelerin uygulaması ve takibi, gerekli yerlerde proje sunumları, yüksek tempoda iş yoğunluğu üzerine çalışmak, proje takvimi ve günlük çalışma saatlerini değerlendirmek. |
Değerlendirme Yöntemleri |
Başarılı / Başarısız *** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
Güçlü Eskizleme, Yaratıcı Fikir, Başarılı Uygulama, Doğru Sunum, İnsan İlişkileri, Çalışma Temposu |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
Akademik Dürüstlük: Öğrencilerin verilen projeleri kendi düşünce ve becerileriyle tamamlaması ve öğrencilerden bu bağlamda tamamen özgün çalışmalar üretmesi beklenmektedir. Herhangi bir biçimde bir başka çalışmadan doğrudan esinlenme, bire bir yararlanma, bir benzerini üretme ve hatta bir başkasına yaptırtma gibi durumlar kesinlikle arzulanmamaktadır. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
Dersin öğretim elemanı. |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Ders saatine ek olarak önceden randevu almak kaydıyla cuma sabah saat 09:00 - 10.30 saatleri arasında görüşme yapılabilir. |
Staj Durumu |
EVET |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|