Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
AR-GE ve İnovasyon Yönetimi Tezsiz Yüksek Lisans (İ.Ö) |
Dersin Düzeyi |
Yüksek Lisans |
Ders Koordinatörü |
PROF.DR. ÖMÜR YAŞAR SAATÇIOĞLU |
Dersi Alan Birimler |
AR-GE ve İnovasyon Yönetimi Tezsiz Yüksek Lisans (İ.Ö) |
Dersin Amacı |
Günümüzde önem kazanan inovasyon olgusunun girişimcilik olgusu ile kuramsal bağını açıklamak, AR-GE kökenli kuruluşlarda kurumsal girişimciliğin temel değişkenleri ile uygulama alanına yönelik sonuçları arasındaki bağı kurmak, AR-GE çalışmalarında yöneticilerin rolünü açıklamak ve AR-GE kültürünün kurumsallaşmasında kurumsal girişimcilik ve kurum kültürünün işlevini anlamak. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Ders ve konularla ilgili her türlü bilmsel kaynak. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
1. Dersler |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
Yıl içi notu ve Final notu ortalaması 75 ve üzeri olmalıdır. Öğrenciler, ara ve final sınavı ile birlikte dersteki tartışmalara katılmaları ve dönem sonu ödevlerinin sunumuna göre değerlendirilmektedir. (Bkz. Derse ilişkin politika ve kurallar) |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
Ara sınav ve final ve dönem içi değerlendirmeler için öngörülen kurallar şunlardır: |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
ethem.duygulu@deu.edu.tr |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Ders döneminin başlangıcında belirtilecektir. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|