Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
İngilizce Anlaşmazlık Çözümü Yüksek Lisans |
Dersin Düzeyi |
Yüksek Lisans |
Ders Koordinatörü |
PROF.DR. RECEP YAPAREL |
Dersi Alan Birimler |
İngilizce Anlaşmazlık Çözümü Yüksek Lisans |
Dersin Amacı |
Günümüz insanlığının karşı karşıya bulunduğu ciddi sorunların başında, dünya üzerinde birlikte yaşamı nasıl inşa edeceğimiz gelmektedir. Geşmişte olduğu gibi bugün de dünyamızın kültürel, ulusal, ırksal, etnik ve dini çeşitliliği yaşamın bir gerçeği olarak önümüzde durmaktadır. Bu çeşitlilik yanında giderek artan karşılıklı bağımlılık olgusu bireysel, toplumsal ve uluslararası düzeylerde birlikte nasıl yaşanılacağı gerçeği üzerinde düşünmeyi ve gerekli davranış becerilerini uygun inançlar, değerler ve tutumlar çerçevesinde kazanmayı gündeme getirmektedir. Bu derste, sözkonusu tespitlerden hareketle öğrencinin barış içinde nasıl yaşanabileceği sorusuna ilişkin düşünce dünyasını zenginleştirmek ve bilinç düzeyini yükseltmek amaçlanmaktadır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
İlan Edilecektir. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Yüz yüze ders anlatımı. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
Öğrencilerin başarısı ara sınav, yıl içi çalışma ve yarıyıl sonu sınavı ile dersteki performansına göre değerlendirilir. |
Dersin Öğretim Dili |
İngilizce |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
İlan Edilecektir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
recep.yaparel@deu.edu.tr |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Randevu ile. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|