Ders Bilgileri
| 
 
 | 
| Dersi Veren Birim | 
| Fizyoterapi ve Rehabilitasyon | 
| Dersin Düzeyi | 
| Lisans | 
| Ders Koordinatörü | 
| PROF.DR. İBRAHİM ENGİN ŞİMŞEK | 
| Dersi Alan Birimler | 
| Fizyoterapi ve Rehabilitasyon | 
| Dersin Amacı | 
| Bu dersin amacı rehabilitasyon sürecinde ve sonrasında tedavi amacıyla ve/veya tedaviye yardımcı olarak kullanılan bütün yardımcı araç-gereç ve ortezin tasarım aşamalarını, uygulama alanlarını, tiplerini, endikasyonlarını ve kontraendikasyonlarını öğretmektir. Bir diğer amaç ise protez teknolojisini, pre/post amputasyon ve pre-post prostetik dönem fizyoterapi ve rehabilitasyon yaklaşımlarını öğretmektir. | 
| Dersin Öğrenme Kazanımları | ||||||||||||||||
| 
 | 
| Dersin Öğretim Türü | 
| Örgün Öğretim | 
| Dersin Önkoşulu/Önkoşulları | 
| Yok | 
| Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar | 
| Yok | 
| Ders İçeriği | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
 | 
| Ders İçin Önerilen Kaynaklar | 
| 1. Lusardi Michelle M and Nielsen Caroline C. Orthotics and Prosthetics in Rehabilitation, Saunders, St. Louis, Missouri, 2007 | 
| Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri | 
| 1. Ders anlatımı | 
| Değerlendirme Yöntemleri | ||||||||||||||||||||||||
| 
 
 *** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. | 
| Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar | 
| Yok | 
| Değerlendirme Kriteri | 
| 1. Öğrenme çıktılarına ait teorik temeller vize ve final sınavları ile değerlendirilecektir.  | 
| Dersin Öğretim Dili | 
| Türkçe | 
| Derse İlişkin Politika ve Kurallar | 
| İlan Edilecektir. | 
| Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri | 
| Prof. Dr. İ. Engin. Şimşek iengin.simsek@gmail.com | 
| Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri | 
| İlan Edilecektir. | 
| Staj Durumu | 
| YOK | 
| İş Yükü Hesaplaması | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
 
 | 

 
 