Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Aksesuar Tasarımı |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
PELİN DİKMEN |
Dersi Alan Birimler |
Aksesuar Tasarımı |
Dersin Amacı |
Bu derste; öğrencinin uzmanlık alanı ile ilgili, evrensel düşünce sisteminde yaratıcı, yenilikçi ve özgün tasarımlar yapabilmesi, ulusal ve uluslar arası düzeyde moda aksesuar tasarım endüstrisine yönelik ileri Araştırma Geliştirme(Ar-Ge) çalışmalarında bulunabilmesi, Sanatsal platformda uzmanlık alanı ila ilgili performans sergileyebilmesi, moda aksesuar tasarım alanında sektörel ve/veya sanatsal bazda tercih edilen, vizyon sahibi donanımlı tasarımcılar olabilmeleri, uzmanlık alanları ile ilgili uygulamalı ve/veya sözel, görsel sunum yapabilmeleri, etik değerlere sahip olabilmeleri ve metodolojik ve bilimsel yöntemler ışığında sanat-tasarım-teknolojik gelişimleri izleyebilecek donanıma sahip olmaları amaçlanmaktadır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Ana kaynak: |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
1- Ders Anlatımı ve Araştırma: |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Ders değerlendirme aşaması; |
Değerlendirme Kriteri |
İlan Edilecektir. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
1.Dersin % 80 nine katılım zorunludur. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
pelin.demirtas@deu.edu.tr |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Öğr.Gör. Pelin Dikmen Cuma Günü Saat: 13:00-13:30 Arası |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|