Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Uluslararası İşletmecilik ve Ticaret |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
Dersi Alan Birimler |
Uluslararası İşletmecilik ve Ticaret |
Dersin Amacı |
Bu ders reklamcılık, satış promosyonu, kişisel satış, halkla ilişkiler gibi uluslararası pazarlama iletişiminin bütün konularını ve yönlerini içermektedir. Ders uluslararası pazarlama iletişimini küresel bir bakış açısı ile ele alma amacını taşımaktadır. Ayrıca uluslararası şirketlerin ders deniz aşırı ülkelerde ürün veya hizmet pazarlamasında bütünleşik pazarlama iletişimi araçlarını nasıl kullanmaları gerektiğine dair bir açıklama getirmektedir. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
De Mooij, M. (2010). Global Marketing and Advertising: Understanding Cultural Paradoxes |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
1. Dersler |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
1. Öğrenci vize ve final sınavlarında bütünleşik pazaralama iletişiminin sürecini, kavramlarını ve stratejilerini açıklayacaktır. |
Dersin Öğretim Dili |
İngilizce |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
1. Her türlü intihal girişimi ve fiili disiplin cezası ile sonuçlanır. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
ozge.ozgen@deu.edu.tr |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
İlan Edilecektir. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|