Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Uluslararası İşletmecilik ve Ticaret |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
DOÇ.DR. ÖZGE ÖZGEN |
Dersi Alan Birimler |
Uluslararası İşletmecilik ve Ticaret |
Dersin Amacı |
Bu ders öğrencilere tüketici davranışı konusunu kültürel farklılıkları esas alarak açıklamaktadır. Dersin temel amacı öğrencilerin pazarlama sistemi içinde tüketici davranışını ve kültürlerin tüketicilerin davranışına etkilerini anlamalarını sağlamaktır. Öğrenciler tüketicileri ve onların davranışlarını kültürel farklılıkları göz önünde bulundurarak değerlendirmektedir. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Marieke de Mooij, (2011), Consumer Behavior and Culture: Consequences for Global Marketing and Advertising Second Edition, SAGE Publications, Inc |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
1. Dersler |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
1. Öğrenci vize ve final sınavlarında tüketici davranışının temel kavramlarını açıkça ifade edecektir. |
Dersin Öğretim Dili |
İngilizce |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
1. Her türlü intihal girişimi ve fiili disiplin cezası ile sonuçlanır. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
İlan Edilecektir. |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
İlan Edilecektir. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|