Ders Bilgileri
|
|
Dersi Veren Birim |
|
Seramik ve Cam Tasarımı Yüksek Lisans |
Dersin Düzeyi |
|
Yüksek Lisans |
Ders Koordinatörü |
|
DOÇ. EFE TÜRKEL |
Dersi Alan Birimler |
|
Seramik ve Cam Tasarımı Yüksek Lisans |
Dersin Amacı |
|
Sanat ve tasarım arasındaki ilişkiye güncel yaşam, sosyoloji, siyaset, bilim, ekonomi gibi unsurların oluşturduğu kültürel bütünlükten yaklaşarak, öğrencinin sanat ve tasarıma dair bu kültürel kodları okuyabilmesini ve oluşturabilmesini amaçlamaktadır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
|
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
|
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
|
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
|
-ARTUN, Ali; Çağdaş Sanatın Örgütlenmesi-Modernizmin Tasfiyesi, İletişim Yayınevi, İstanbul 2011 |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
|
Öğretim üyesi; ders notları ve konularla ilgili çeşitli ders materyalleriyle öğrencinin sanat-tasarım-kültür ilişkisi konusunda bilgilenmesini sağlar. Aynı zamanda işlenen konular ve kavramlara ilişkin öğrencilerden araştırmaya yönelik yazılı görüşlerini talep eder ve bu görüşler ders içinde sözlü olarak da değerlendirilir. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||
|
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
|
Öğrencinin derse devamı ve zamanında katılmış olması, ders içindeki sunumların başarısı ve özgünlük puanlamaya katkıda bulunacaktır. |
Değerlendirme Kriteri |
|
İlan Edilecektir. |
Dersin Öğretim Dili |
|
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
|
1-Dersin %70 ine ve derse zamanında katılım zorunludur. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
|
efe.turkel@deu.edu.tr |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
|
Cuma 15.00-16.00 |
Staj Durumu |
|
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
