Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Eski Yazı |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
DOÇ. SERAP IŞIKHAN |
Dersi Alan Birimler |
Hat Sanatı |
Dersin Amacı |
Pişmiş topraktan yapılmış farklı yüzey biçimlerine sahip formlar üzerinde hat kompozisyonlarının yerleştirme ve dekorlanmasına yönelik kuralların ve prensiplerin öğretilmesi. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Nurhan ATASOY-Julian RABY; İznik, 1989 |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Bu ders hem kuramsal hem uygulamalıdır. Derste hat tasarımları kağıt üzerinde çizilecek daha sonra form biçimine göre hat tasarımları yüzeye yerleştirilmesine yönelik teknik ve yöntemler öğretilecektir. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
Sınavlarda sorulan soru adedine göre 100 tam not üzerinden yapılacak dağılım sınav öncesinde belirtilecek, yanıtlara göre hesaplanan puan toplamı değerlendirmeye alınacaktır. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
Dersin başlama saatinden sonra gelenler derse alınsalar bile ders katılımda yarım ders katılımı olarak değerlendirmeye alınır. Tüm katılımlar yukarıda belirtilen oranla genel değerlendirmeye alınacaktır. Her ders sonuna doğru bir sonraki derste işlenecek konu çalışma-araştırma konusu olarak öğrenciye sunulur. Sunulan konunun dersteki ilk anlatımı öncesi çalışma-araştırma sonuçları tartışıldıktan sonra derse başlanır. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
serap.savas@deu.edu.tr |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Öğrenciler istedikleri zaman email aracılığıyla iletişime geçebilirler. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|