Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Eski Yazı |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
DOÇ. BAHADIR ÖZTÜRK |
Dersi Alan Birimler |
Hat Sanatı |
Dersin Amacı |
Öğrencilerin, bilgisayarda hat tasarımı yapabilmelerini sağlamak için, gerekli teknik, teorik ve uygulama bilgileri edinmelerini sağlamaktır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Ana kaynak: |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Öğretim üyesi derste, bilgisayarda hat tasarımlarının gerçekleştirilebilmesi için gerekli temel teorik, teknik bilgilleri verir ve derslerde bu bilgileri uygulamalı olarak gösterir. Öğrencilerden bu uygulamaları derste tekrar ederek ve verilen ödevleri yaparak bilgileri pekiştirmesi ve becerilerini arttırması beklenmektedir.. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Dersin değerlendirmesi, vize (%20), derslerde yapılan uygulamaların yapılmasına göre değerlendirilen derse katılım (%20) ve verilen ödevlere (%60) göre yapılır. |
Değerlendirme Kriteri |
Değerlendirmede, ders içinde yapılan tanımlamalar, açıklamalar ve terimlerin doğru kullanımına, uygulama çalışmalarında yapılan pratiklerin öğrenilmesine ve ödevlerin yapılmasına dikkat edilir. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
Öğrenciler, ders başlangıç saatinde sınıfta hazır bulunur. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
bahadir.ozturk@deu.edu.tr |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Belli bir görüşme günü yoktur. Öğrenci ihtiyaç duyduğunda öğretim üyesi ile iletişime geçebilir. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|