Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Seramik ve Cam Bölümü |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
DOÇ. EFE TÜRKEL |
Dersi Alan Birimler |
Seramik |
Dersin Amacı |
Endüstriyel seramik alanında form, fonksiyon, estetik, ergonomi ve tasarım ilkeleri dikkate alınarak özgün tasarımlar yaratabilmek ve bu tasarımların üretimlerini gerçekleştirmek dersin amacını oluşturmaktadır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Ana kaynak: |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Öğretim üyesi güncel eğilimler doğrultusunda önermiş olduğu projelerin piyasa araştırmaları,
|
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Puanlama, verilen projeye uygun özgün tasarım oluşturma, teknik çözümleme ve teknik çizim oluşturma, model ve kalıp yapımındaki hassasiyet, konuya ilişkin teorik araştırmanın niteliği, sunum dosyası ve yapılan çalışmanın sergilenmesi üzerinden yapılacaktır. Ayrıca atölye temizliğine ve ekip çalışmasına ilişkin öğrencinin göstermiş olduğu bireysel hassasiyet de göz önünde bulundurulacaktır. Ders iki seans olarak uygulanacak, her seansın başında ve sonunda öğrencinin derse katıldığına dair imza alınacak, seansa katılmayan öğrenci, katılmadığı seans süresi boyunca devamsız sayılacaktır. |
Değerlendirme Kriteri |
İlan Edilecektir. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
|
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
efe.turkel@deu.edu.tr |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Çarşamba:13.30-17.00 |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|