Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Özel Eğitim Tezsiz Yüksek Lisans (İ.Ö) |
Dersin Düzeyi |
Yüksek Lisans |
Ders Koordinatörü |
PROF.DR. SAFİYE SUNAY YILDIRIM DOĞRU |
Dersi Alan Birimler |
Özel Eğitim Tezsiz Yüksek Lisans (İ.Ö) |
Dersin Amacı |
BU DERSİN AMACI ZİHİN ENGELLİ ÇOCUKLARIN EĞİTİMİNDE KULLANILAN ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ HAKKINDA ÖĞRENCİLERİ BİLGİLENDİRMEKTİR. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Ataman, A. (2003). Gelişim ve öğrenme. Ankara: Gündüz Eğitim ve Yayıncılık. Bacanlı, H. (2004). Gelişim ve Öğrenme. Ankara: Nobel Yayın Dağıtım. Ekici, G. Gelişim ve Öğrenme. Edt: Ataman, A. Ankara: Gündüz Eğitim ve Yayıncılık. Fidan, N., ve Erden, M. (1994). Eğitime Giriş. Ankara: Meteksan Matbaacılık İftar, E. T. ve İftar G. K. (2004). Özel eğitimde yanlışsız öğretim yöntemleri. Ankara: Nobel Yayın Dağıtım. Özmen, R. G. (2003). Özel Eğitime Giriş. Edt: Ataman, A. Ankara: Gündüz Eğitim ve Yayıncılık. Selçuk, Z. (2004). Gelişim ve öğrenme. Ankara: Nobel Yayın Dağıtım. Senemoğlu, N. (1997). Gelişim, öğrenme ve öğretim: Kuramdan uygulamaya. Ankara: Spot Matbaacılık. Can, G. (2000). Çocuk gelişimi kuramları. (Edt. E. Ceyhan) Çocuk gelişimi ve psikolojisi. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Soru-cevap, düz anlatım, beyin fırtınası |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
Final Sınavı |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
İlan Edilecektir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
İlan Edilecektir. |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
İlan Edilecektir. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|