Ders Bilgileri
|
|
Dersi Veren Birim |
|
Yönetim Bilimi Yüksek Lisans |
Dersin Düzeyi |
|
Yüksek Lisans |
Ders Koordinatörü |
|
DOÇ.DR. PINAR ÖZKAN |
Dersi Alan Birimler |
|
Yönetim Bilimi Yüksek Lisans |
Dersin Amacı |
|
İşletmelerin ihtiyaç duyduğu pazarlama stratejilerinin ve etkin pazarlama karmasının planlanması ve uygulanması ve yönetimine ilişkin faaliyetleri gerçekleştirecek bilgi ve becerilerin kazandırılması. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
|
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
|
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
|
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
|
1. Ö. Baybars Tek ve Engin Özgül (2009) Modern Pazarlama İlkeleri, Birleşik Yayıncılık. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
|
Konu anlatımı, örnek olay çözümü, soru-cevap ve ödev sunumu |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||||||
|
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
|
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
|
Hizmet pazarlamasına ilişkin temel kavram, model ve pazarlama karması unsurları ile stratejik pazarlama faaliyetlerine ilişkin bilgi düzeyi, sınavlar, sınıf içi tartışmalara katılım yoluyla; hizmet işletmelerinin etkinlik değerlendirmeleri ve pazarlama faaliyetlerinin yönetilmesine ilişkin deneyimler, örnek olay tartışmaları ve bu konuda yapılan ödevin nitelikleri dikkate alınarak değerlendirilir. |
Dersin Öğretim Dili |
|
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
|
1. Derse katılım önemlidir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
|
Doç. Dr. Engin ÖZGÜL |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
|
İlan Edilecektir. |
Staj Durumu |
|
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
