Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Temel Sanat Eğitimi |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
MELİH TOMAK |
Dersi Alan Birimler |
Halı - Kilim ve Eski Kumaş Desenleri |
Dersin Amacı |
Bu derste öğrencilerin durağan ve hareketli görüntü düzenleme, ses, müzik ve görsel düzenleme, bilgisayar kullanma yeteneği, dijital görsel biçimlendirme yapabilecekleri bilgisayar uygulamalarını kullanma (Adobe CC Photoshop, Premiere, Media Encoder, InDesign) ve grup çalışmasıyla yapacakları projelerle pratik amaç taşımaktadır. Dönem boyunca yapacak oldukları çalışmaları internet ortamında nasıl sunacakları bu dersin amaçları arasındadır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
· Photoshop CC. Özge Mardi Bayar |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Ezbere yönelik değil öğrencilerin tartışarak öğrenmesini sağlayacak ve onları kendi örneklerini verebilecek ve bunları analiz edebilme de öznel değerlendirmelere ulaştırmayı hedefleyen bir tutum izlenecektir. Sözel, görsel ve uygulamalı bir anlatımla öğrencinin okuduğu üzerine düşünme ve analiz yetilerini geliştirme amaçlı her dönem farklı olmak üzere birçok inceleme ödevleriyle birlikte dönem sonunda yapacakları projeyle kendilerinin gelişimi hedeflenmektedir. Dönem boyunca öğrencilerin sunumlarla derse aktif katılımı sağlanacaktır. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
Ödev/İnceleme yapılması öngörülen kitap/kitapları edinmek. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
Ödev/İnceleme yapılması öngörülen kitap/kitapları edinmek. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
Melih TOMAK |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Pazartesi 13.00-15.00 |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|