Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Temel Sanat Eğitimi |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
MELİH TOMAK |
Dersi Alan Birimler |
Halı - Kilim ve Eski Kumaş Desenleri |
Dersin Amacı |
Disiplinler arası sanatsal uygulamalarda kullanılan hareketli görüntü yapımının sürekli değiştiği dijital çağda öğrencileri hareketli görüntü çekim sonrası teknikleri ile tanıştırmak. Öğrencilerin çeşitli medya ve biçimlerde yaratıcı projelerine uygulamak üzere kullanabilecekleri bilgisayar teknolojisi ve bazı yazılımları tanıtmaktır. Bu alanda kullanılan bilgisayar programlarının (Adobe CC, Final Cut ve Da Vinci Resolve) kullanılmasını sağlamaktır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Sinematografi Kuram ve Uygulama. Blain Brown |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Ezbere yönelik değil öğrencilerin tartışarak öğrenmesini sağlayacak ve onları kendi örneklerini verebilecek ve bunları analiz edebilme de öznel değerlendirmelere ulaştırmayı hedefleyen bir tutum izlenecektir. Sözel, görsel ve uygulamalı bir anlatımla öğrencinin okuduğu üzerine düşünme ve analiz yetilerini geliştirme amaçlı her dönem farklı olmak üzere birçok inceleme ödevleriyle birlikte dönem sonunda yapacakları projeyle kendilerinin gelişimi hedeflenmektedir. Dönem boyunca öğrencilerin sunumlarla derse aktif katılımı sağlanacaktır. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
Ödev/İnceleme yapılması öngörülen kitap/kitapları edinmek. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
Ödev/İnceleme yapılması öngörülen kitap/kitapları edinmek. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
Melih TOMAK |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Pazartesi:13.00-15.00 |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|