Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Grafik Sanatlar Bölümü |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
DOÇ. TUĞCAN GÜLER |
Dersi Alan Birimler |
Grafik Resimleme ve Baskı |
Dersin Amacı |
Zaman, işleyiş ya da aktarım alanlarında süreç anlatan bilgilendirme tasarımları (infografikler) üzerinde çalışarak farklı noktalardan gelen bilgiyi aynı çerçeve içerisinde uyumlu bir biçimde düzenlemek ve tasarlamak. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Richard Saul Wurmann, Information Anxiety |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Konu anlatımı (seminer), Projenin Atölyede sunumu ve üzerinde tartışılması, Atölyede içi ve dışı zamanda eskiz çalışmaları, Atölyede proje takibi ve tartışmalar, Projenin fiziksel sunumu ve anlatımı, Proje üzerine kritikler. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
Zamanında eskizleme, zamanında sunum ve başarılı grafik uygulama. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
Öğrenciler projelerini şahsen kendileri yapmak zorundadırlar. Projeler önceden belirlenmiş teslim tarihinde verilmelidir. Projelerin üretim sürecinin aşamaları dersin sorumlusu olan öğretim elemanları tarafından yakından takip edilmelidir. Bu kurallara uygun üretilmeyen işler not vermek ya da ders geçmek için kabul edilmez. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
Doç. Tuğcan GÜLER |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Ders saatine ek olarak önceden randevu almak kaydıyla haftasonları dahil online görüşme yapılabilir. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|