Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Temel Sinirbilimler Doktora |
Dersin Düzeyi |
Doktora |
Ders Koordinatörü |
Dersi Alan Birimler |
Temel Sinirbilimler Doktora |
Dersin Amacı |
Başta bipolar bozukluklar olmak üzere duygudurum bozukluklarının etiyopatogenezini kavramaya yönelik olarak genetik bileşenler, bilişsel işlevlerdeki bozulmalar, görüntüleme yöntemleriyle saptanmış olan beyindeki yapısal ve işlevsel değişiklikler, hücre patolojisi, nörokimyasal, elektrofizyolojik ve nöroendokrin süreçler klinik tabloyla ilişkilendirilmiş biçimde ileri düzeyde ve güncel bilgiler eşliğinde incelenecektir. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Molecular Neurobiology. For the Clinician (Review of Psychaitry Series Vol 22). Ed. Dennis S. Charney.. American Psychiatric Publishing, Inc.Arlington VA, 2003. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Sözlü sunum, literatür tarama |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
Kuramsal bilgi sınav ile ölçülecek, literatür tarayarak bilimsel bilgiye ulaşma ve yorumlama ve sözlü ve yazılı anlatım becerisi hazırlanacak ödev ile değerlendirilecektir. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
İlan Edilecektir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
Tel: 4124152 |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Cuma 16.00 |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|