Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Doğum ve Kadın Hastalıkları Hemşireliği Doktora |
Dersin Düzeyi |
Doktora |
Ders Koordinatörü |
DOÇ.DR. DİLEK BİLGİÇ |
Dersi Alan Birimler |
Dersin Amacı |
Bu ders öğrencinin kadında kontinansın geliştirilmesinde, alt üriner sistem sorunlarının önlenmesinde ve multidisipliner ekip anlayışıyla alt üriner sistem sorunları olan kadının tanı, tedavi ve izlem/kontrol aşamalarındaki rol ve sorumluluklarına ilişkin bilgi beceri kazanmasını, bu konuda sağlıklı/hasta birey ve ailesine yönelik eğitim programları oluşturma ve uygulama becerisi kazanmasını ve tüm bu bilgi ve beceri kazanımları sırasında üst düzey zihinsel süreçlerini (yaratıcı ve eleştirel düşünme, sorun çözme, karar verme) kullanarak alana özgü kapsamlı hemşirelik yaklaşımlarına ilişkin bilgiyi ve beceriyi güncel literatür ve kanıta dayalı son bilgiler doğrultusunda öğrenmesini amaçlamaktadır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
1. Diego Riva, Gianfranco Minini. (Eds.) (2016). Childbirth Related Pelvic Floor Dysfunction.. Springer International Publishing Company. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Sunum |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
İlan Edilecektir. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
İlan Edilecektir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
Doç. Dr. Merlinda Aluş Tokat |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
İlan Edilecektir. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|