Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Cerrahi Hastalıkları Hemşireliği Doktora |
Dersin Düzeyi |
Doktora |
Ders Koordinatörü |
DOÇ.DR. ÖZLEM BİLİK |
Dersi Alan Birimler |
Cerrahi Hastalıkları Hemşireliği Doktora |
Dersin Amacı |
Bu ders, cerrahi hastalıkları hemşireliğinde, öğrencinin doktora tez alanına temel oluşturacak konuları içerir. Öğrencinin bu alanda kapsamlı bilgi birikimi oluşturmasını ve yeni gelişmeleri izleyerek tezine entegre edebilmesini sağlar. İki blok olarak yürütülecek bu dersin birinci bloğu, temel kaynaklardan elde edilen bilginin kapsamlı öğrenilmesine yardım eder. İkinci blok içinde yer alan program, bu alandaki son literatürün ve kanıta dayalı rehberlerin incelenerek tez alanında uygulamaya koymasına olanak sağlar |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Montin L, Suominen T, Leino-kilpi H. The Experiences Patient Undergoing Total Hip Replacement, journal of ortohopedic nursing, 2002; 6: 23-291 |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Görsel destekli sunum |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
1. Her öğrenci, bu dersin birinci bloğunda tez alanına yönelik konuları kapsamlı olarak hazırlar ve tezine entegre etmesi gereken verileri belirleyerek rapor olarak sunar. |
Değerlendirme Kriteri |
Sınavlarda; yorumlama, hatırlama, karar verme, açıklama, sınıflama, bilgileri birleştirme becerileri değerlendirilecektir. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
İlan Edilecektir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
Yard. Doç. Dr. Özlem Bilik Tel:0 232 412 6962 ozlem.bilik@deu.edu.tr |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
İlan Edilecektir. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|