Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Opera Sanat Dalı Sanatta Yeterlik |
Dersin Düzeyi |
Doktora |
Ders Koordinatörü |
PROF. ZİBELHAN DAĞDELEN |
Dersi Alan Birimler |
Opera Sanat Dalı Sanatta Yeterlik |
Dersin Amacı |
Tez aşamasında olan öğrencilere danışman öğretim üyesinin çalıştığı bilimsel alandaki bilgi, görgü ve deneyimlerinin aktarılması, öğrencilere bilimsel etik veçalışma disiplininin, tez konuları ile ilgili güncel literatürü, yeni gelişmeleri izleyebilme,değerlendirebilme ve tartışabilme yeteneğinin kazandırılmasıdır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Konu ile ilgili kitap ve makaleler |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Dersler dersi seçen öğrenciyle bireysel olarak gerçekleştirilir. Dersler, öğrencinin konu seçiminden araştırmasını yazılı olarak metne dökmesine kadar uzanan sürecin her bir adımının öğretim üyesinin yönlendirmesi ve karşılıklı tartışılması esasına dayanır. Öğretim üyesi öğrencinin araştırmanın her adımı için hazırlık yapmasını ve bu adımlar konusunda bağımsız olarak karar verebilmesini ister. |
Değerlendirme Yöntemleri |
Başarılı / Başarısız *** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Öğrencinin katılımından elde edilecek puan, (a) derse katılım/devam durumuna, (b) öğrencinin ders sırasında öğretim üyesi tarafından sorulan sorulara verdiği yanıtların kalitesine ve (c) öğrencinin |
Değerlendirme Kriteri |
Proje: |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
1. Derslerin %70 ine katılım zorunludur. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
|
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Perşembe:15.00-16.00 |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|